Jak firma nie powinna się zachowywać wobec swoich klientów?

Niezależna Gazeta Obywatelska4

Anty NC+Na pewno może o tym wiele powiedzieć nowo powstała (drogą fuzji Telewizji n z Cyfrą+) telewizja nC+. Postawiła ona swoich odbiorców w bardzo niewygodnej sytuacji – albo zgadzają się na niemal dwukrotnie większy abonament, albo mają się wynosić. Afera nabiera tempa.

O sprawie poinformował mnie jeden z czytelników moich felietonów, prosząc o nagłośnienie sprawy. Jest użytkownikiem telewizji n, który zaskoczony niezwykłym wyrafinowaniem dawnej „enki”, postanowił, iż zapewne da w niedługim czasie wypowiedzenie umowy. Najlepiej opiszę tę chorą sytuację, jego własnymi słowami:

„Jak zapewne wiesz, doszło do fuzji dwóch platfrom cyfrowych: telewizji n, która należała w pewnym stopniu do TVN (czyt. ITI) i Cyfry+. Cyfra – jako koncern międzynarodowy z siedzibą we Francji – przejęła enkę. Ludzie sądzili, że dostaną nowe kanały za tą samą cenę, jaką do tej pory płacili, ale tu firma zrobiła psikusa – bo kanały enki zostają skasowane, min npremium (4 kanały) i nsporty, i jak do tej pory cena za full pakiet ( bez HBO ) wynosiła około 99zł, tak teraz (za to samo) bez tych paru kanałów, koszować ma około 170zł Jakby tego było mało –  firma powiedziała, że albo ludzie przedłużą umowy, albo „do widzenia”. Żadnego negocjowania…ale to jeszcze nie koniec absurdu! Po tych zmianach,powstała grupa na facebooku – AntyNC+. Po niedługim czasie, ilość lajków tego profilu zbliżyła się do oficjalnej strony nC+ i wtedy w nocy (magicznie?) na oficjalnym profilu, pojawiło się około 10000 lajków więcej. Zaś prezes nC+ chciał się spotkać z facetem, co założył ten anty profil – koleś się nie zgodził. Teraz anty profil bardzo ciężko jest znaleźć przez wyszukiwarkę…Tak sobie z ludźmi pogrywają, cwaniaczki…Co prawda, UOK się zajął sprawą, ale nie wiadomo czy cokolwiek wskórają.”

Chociaż sprawa jest świeża, nabiera rozmachu – coraz większa liczba osób włącza się w akcje protestacyjne i listy otwarte do telewizji nC+ (stronę AntyNC+ polubił nawet Pan D.Tarczyński, znany z publikacji w GP). W Polsce nie powinno się tak perfidnie wystawiać swoich stałych klientów – świadczy to jedynie o braku szacunku do ludzi. Warto znać tę sprawę i ją nagłośnić, ponieważ pomimo, iż firma nie robi przekrętu (poinformowała ludzi), o tyle jej dalsze działania i motywacje są niemoralne. Czy tak należy postępować z klientami?

Autor: Maciej Kałek

strona AntyNC+:
http://www.facebook.com/antyncplus

  1. IRENA
    | ID: 7ac7819e | #1

    Ciekawe Nie tak powinna wygladac współpraca.Trzeba pytac.Autor madrze podszedł do tematu. Kosztownego problemu dla mieszkańców.

  2. z Niemodlina
    | ID: 1639be11 | #2

    W to miejsce lepiej reklamować startującą już wkrótce TV REPUBLIKA http://www.telewizjarepublika.pl/ i nadal bojkotować Tusk Vision Network i Tusk Vision Polska.

  3. IRENA
    | ID: 7ac7819e | #3

    @zNiemodlina. Wiesz, a masz racje. Otrzymali koncesje.Pan Sakiewicz sie postara o odpowiednie treści.

  4. Nocturno19
    | ID: 6df08f2b | #4

    Wolałbym, by to Ziemkiewicz się postarał o odpowiednie treści :) No i brakuje mi tam Cejrowskiego. Jednak sama RepublikaTV zasługuje na zainteresowanie, którym bez wątpienia będę zrażał innych. Może nawet felietonik machnę, gdyby coś ciekawego było. Pozdrawiam i dziękuję za słowa uznania.

Komentarze są zamknięte